REA på NK

Bild: NKnk-copy

Jag tycker att det är lite av en pina att gå omkring på stan när det är rea i varenda butik. Mest för att andra tycker att det är kul och har kommit ut ur sina varma hem för att trängas med likasinnade. Jag brukar för det mesta titta in i butiken och sedan vända på klacken och kliva ut igen. Jag tröttnar så fort jag ser alla bord med högar av kläder. Vem orkar? Men i morgon har jag anledning att gå på rea. Då startar NKs rea för alla som har nyckelkort. Både min kille och jag brukar kunna hitta fina fynd där. Vad sägs om Filippa K-kostym med 50 % rabatt? Eller schyssta boots med 70 % rabatt? Ja, NK är nog en av få butiker som är värd att besöka när det är rea-tider. På onsdag 7/1 får allmänheten tillgång till deras rea-utbud. Håll tillgodo. Acne och Whyred har också rea. Passa på. Ska du till Köpenhamn så har Illum – den danska motsvarigheten till NK – bra rea nu med upp till 70 % rabatt på designermärken.

