Off with their heads

Madonna är inte någon man ska göra till fiende. Åtminstone inte om man tror på ryktena om att hon är hård som sten när det gäller affärer och privatliv. Men nu kan någon ha tagit det steget frivilligt. Bilderna från cd:n Hard Candy har börjat cirkulera. Ja, men vi har ju redan sett dem säger ni. Men har ni sett de oretuscherade bilderna? Jag måste medge att jag inte tänkte på hur fräsch hon såg ut i bilderna, eftersom jag fortfarande lever i tron om att hon är lika ung som hon var när jag började digga henne, och det var 1988. Men hon är faktiskt femtio år gammal, alltså skulle hon kunna vara min mor. Så, realiteten är att Madonna faktiskt ser ut att vara i fyrtioårsåldern, och inte i trettioårsåldern. Och det visar dessa bilder. Visserligen är retuschering ingen nyhet inom mediabranschen, men det här var rätt extremt. Men jag gillar henne fortfarande, och ser alltjämt fram emot konserten i sommar.

Foto: +joe
