Fynd

Häromdagen åkte jag förbi Barkarby Quality Outlet för att se om jag kunde hitta ett par söta Vagabond-ballerinor. Hittade de nämligen i city, nedsatta med 30%. Just då ville jag inte slå till eftersom jag hade lagt en stor klump pengar på en gigantisk läderväska. Men den väskan lämnade jag tillbaka dagen efter inköp eftersom jag kom på hur opraktisk den var. Inte storleksmässigt, men bärmässigt. Så, därför hade jag pengar över att köpa ett par skor. Dessvärre hade de inte just de ballerinorna i Vagabondbutiken, istället hittade jag ett par sandaler – precis den modellen som jag köpte 2008 och fortfarande sliter med hälsan – i en rosa nyans. Himmel! Och till kraftigt reducerat pris. Istället för 450 kr i vanlig butik kostade de i denna outletbutik 250 kr. Men nu var det ju även rea, så jag betalade ynka 175 kr för dessa skönheter. Kärleken är! Snart bär det av till Grekland för lite välbehövd sol.

