Ett år att njuta av

Året började bra för oss, men däremot började det lite knasigt för Jan Malmsjö. Han lyckades räkna ned fel till tolvslaget, kom av sig lite i sången han skulle sjunga och såg allmänt förvirrad ut. Men glad.

Jag har nu börjat fundera på hur jag vill att 2012 ska te sig. Vad ska hända? Vad ska jag göra? Jag vill främst vara en bra mamma till Lilian. Men, jag vill även tänka på mig själv (som vanligt då). En spahelg, en Skåneresa, en myshelg på en skärgårdsö och ett nyårsfirandeannan ort. Inte så mycket kan tänkas, men det räcker gott och väl detta år. Nästa år siktar vi lite högre och tar oss an Tour de France igen. Det är ju 100:e upplagan som körs då. Men, som sagt, i år blir det ett avkopplingens år. Promenader, läsning, skrivande, resande och njutande.

Gott nytt år och god fortsättning!

